nie dengan ehem...ehem



kek my birthday with my family



25 Januari yang lalu genaplah usiaku yg ke-23.Walaupun rasa dh lama aku sambut harijadi aku nie, tapi aku nak kongsi juga la pengalaman aku di'surprise'kan semasa hari jadi aku baru-baru ini. Aku telah di'surprise'kan dua pihak. Mula-mula dengan family aku then dengan ehem...ehem...hehehe. Jadi dengan pengalaman di'surprise'kan itu,aku telah merancang untuk lakukannya pada hari jadi PAPARIL. Sebagai pengarah program...hehehe...Apa yang papa rasa hari 2 sama la masa aku rasa ketika menyambut hari jadi aku ke-23. Jadi aku telah mengaplikasikan pengalaman aku itu dengan mengenakan PAPARIL..sehingga dia cukup terharu dan nangis dengan apa yang aku n member2 lakukan..hahaha..tapi memang kita cukup terharu sekiranya seseorang yang menyayangi kita melakukan surprise pada hari jadi kita..Thanks 4 my family n ehem..ehem kerana menyambut my birthday..i love u all n pada ehem...ehem, semoga perhubungan kita akan berkekalan dan dirahmati Allah...